Loading...

Nebezpečné pátrání po cisterciáckém pokladu v magické rudolfínské době. Skupina dobrodruhů od dvora Rudolfa II. se vydává na nebezpečné pátrání po pokladu. Můžete se tak setkat jak s alchymistou a mágem Johnem Deem a Edwardem Kelleyem, tak se známým vědcem té doby Tadeášem Hájkem z Hájku, nevlastní císařovou dcerou donou Karolínou nebo její matkou hraběnkou Stradovou. Poklad je nejen pečlivě uschován, ale je i ochraňován mocnou magií posledního opata. Týmy hráčů soutěží mezi sebou i s mocnými ochránci pokladu.


Charakteristika:

Dobrodružný příběh z rudolfínské doby (nebo doby krále Jiříka z Poděbrad) se celý odehrává v interiérech a exteriérech zajímavého historického objektu – hradu/zříceniny nebo kláštera. 

Při vlastní Hře se zapojí jednotlivé týmy do hledání pokladu, při kterém musí projít určitou „tajnou cestu“, která je nakonec přivede k vytouženému cíli. V rámci této cesty musí řešit různá tajemství a plnit rozličné úkoly, které vyplynou z komunikace s obyvateli tohoto podivného místa. Onu cestu musí projít každý tým nebo musí potřebné informace vyzískat od ostatních týmů, které je již předem získaly. Jakou strategii jednotlivé týmy zvolí a jaké budou postupně vznikat a zanikat koalice, záleží jen na samotných hráčích.


Herní postavy:

Hráči vystupují v rolích historických postav – příslušníků dvora císaře Rudolfa II. a budou rozděleni do týmů po cca. 3-10 osobách (dle konečného počtu účastníků). 

Varianta při větším počtu účastníků

Průvodci vystupují v rolích historických postav – příslušníků dvora císaře Rudolfa II. Účastníci si mohou vytvořit vlastní herní identitu (není nutné) a budou rozděleni do týmů po cca 6-10 os. Každý tým bude doprovázet místní průvodce 


Herní vybavení:

Hráči dostanou dobové kostýmy (peleríny přes oděv nebo vlastní kostým). V průběhu Hry mohou získat další herní předměty – např. zbraně, herní vybavení, atp.  V této Hře není nouze ani o předměty historické – neznámého původu a určení – jejich využití záleží jen na tom, zda se hledačům podaří jim přijít na kloub.

Herní příprava:

V průběhu Hry se účastníci setkají s několika vedlejšími herními postavami (historickými obyvateli místa i magickými strážci pokladu). Pro úspěšné absolvování celé mise musí hráči splnit následující úkoly.

  • logické myšlení a luštění záhad
  • komunikace uvnitř týmu, vedení a velení, strategické i operativní řízení, koordinace týmu 
  • průzkum, mapování, orientace a pohyb v neznámém prostředí
  • komunikace s historickými postavami
  • výzkum a odhalení účelu a fungování neznámých historických artefaktů 

Aktivity:

  • výuka šermu – navázat kontakt se zbrojnoši lze jen za pomoci šermířského umění
  • alchymistický pokus – pokud chcete postoupit dál musíte alchymistovi pomoci s obtížným alchymistickým pokusem
  • cesta bludištěm – indicie se nachází na temném a nepřístupném místě v podzemí hradu
  • magický kruh – matematická šifra 
  • střelba z luku – pomůže bystrý pohled a jistá ruka
  • hudba – bubínky, chřestítka, píšťalky od místních hudebníků – dokážete je zastoupit?
  • kladka a lana/sedák – trocha skoro-adrenalinového pátrání po výškách
  • poznávání látek – co je co?
  • dalekohled – bez ostrých skel nic nepořídíte 
  • střelba z praku – jedna z nejstarších střelných zbraní historie
  • hod těžkým břemenem – něco pro siláky
  • grafické i logické hádanky
  • dobové hazardní hry – máte hlad? Tohle je cesta k jídlu a pití☺

Místo konání:
hrad nebo zámek (hrad Lipnice, hrad Houska, klášter Plasy, atp.)


Rekvizity: stylové kostýmy, doplňky a další rekvizity pro externí postavy dle tématu a náplně Hry


počet účastníků max. 50

herní čascca. 8-12hod.(nejlépe úvod do hry večer a hra od druhého dne ráno)


Chcete hrát? Dejte nám vědět.

Objednat hru